dimecres, 23 de gener del 2019

Allà on els arbres canten




La Viana, l’única filla del duc de Rocagrisa, està promesa a Robian de Castellmar des que eren petits. Tots dos s’estimen i es casaran a la primavera. Però, durant les festes de celebració del solstici d’hivern, un home estrafolari adverteix al rei de Nòrtia i els seus cavallers de l’amenaça dels bàrbars de les estepes… I tant Robian com el duc es veuen obligats a anar-se’n a la guerra. En aquestes circumstàncies, una noia com la Viana no pot fer altra cosa que esperar que el seu promès torni. I, potser també, fer cas de les llegendes que s’expliquen sobre el Gran Bosc… allà on els arbres canten.




Laura Gallego


  • Per pensar, per comentar:


    - Tu et casaries amb Holdar perquè toca encara que no l’estimis?
    - Què en penses de quan l’obliguen ?
    - Creus que era fàcil o difícil ser dona a l’Edat mitjana ? Perquè?




7 comentaris:

  1. Jo encara no m'he acabat el libre, però penso que en Llop i la Viana fan mooolt bona parella.
    També m'agradaria aportar que m'agrada molt el llibre, ja que explica tot el masclisme que hi havia i que hi ha i parla d'una noia (la Viana) que ho canvia tot.
    D.M.R

    ResponElimina
  2. Que bé DM que hi vegis aquestes diferències socials entre abans i ara.. per sort les coses van canviant, eh?

    ResponElimina
  3. Penso que aquest llibre està molt bé perquè parla sobre l'edat mitjana, que passava, qui era més important i qui no tant, que si et prometien amb un noi o noia que no t'agrades era igual t'hi havies de casar igualment...
    Ah, i per cert no estic d'acord amb la DM sobre que en Llop i la Viana fan bona parella.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt ben viscut UMR !! Em fa la impressió que l'has ben viscut !Endavant amb les lectures que ens porten a aprendre

      Elimina
  4. A mi m'ha agradat la història perquè és molt emocionant i no pots parar de llegir.
    Jo tampoc estic d'acord amb la DM sobre en Llop i la Viana, suposo que quan acabis el llibre ho entendràs.

    ResponElimina
  5. A mi m'ha encantat el llibre perquè una vegada començaves a llegir-lo no podies parar. I m'ha agradat sobretot perquè hi passaven coses molt misterioses al gran bosc, també cada personatge i la seva manera de ser.

    ResponElimina
  6. Aquest llibre m'ha encantat no el seguen!
    Le trobat interessant,intrigant i molt bonic.Només de veure la portada ja em vaig enamorar del llibre.En algún moment casi hem quedo tota la nit llegin el llibre!
    En resum m'ha encantat i m'ha enamorat,serà difícil trobar un altre llibre que sigui com aquest!

    ResponElimina